måndag 28 oktober 2013

Oktobers sista stickcafé

Från vänster, Karin och Kersti ...

... Iréne och Anna.

Karin, en annan Karin alltså, med en av sina fina sjalar.

Barbro med sin fina kofta. Jag har fått löfte att fota den när den är klar.

May-Lis till vänster stickar på en Paneldebatt. Det gör ju även jag så jag brukar fråga henne och kolla så jag inte gör fel.



Just i onsdags hade vi flera besökare som var helt nya för oss. Här är ett par.

Just den här kvällen så stickades det och virkades och broderades. Här är ett broderi.

Jag skulle fota Ewas nystartade vantar men bilden är riktigt dålig. Förlåt Ewa.


Visst är den snygg koftan. Fick tillåtelse att fota.

Här är ytterligare en helt ny besökare som broderade. Bredvid hittar vi en som hängt med ett tag nu, Eva-Marie.

Inga kommentarer: