söndag 4 maj 2014

Vårens näst sista stickcafé

Bilden. Här ser ni ett par kvinnor som det var väldigt länge sedan vi såg. Jag kan inte längre minnas vad dom heter. Vart tog ni vägen? Damen till höger tror jag har varit hos oss även på biblioteket men det var nog länge sedan.
Ja, då börjar det gå mot sommar igen. Vi har nästa och ett café kvar innan sommaren. Men vi har några sommarcaféen att se fram emot efter det. Jag måste få återkomma med exakt datum för dom. Det gör jag så fort jag får ok från Rotundan.
På onsdag, den 7 maj, så ses vi igen. Samma tid, samma plats. Kl 17.30-19.30 på Bibliotekscaféet på Stadsbiblioteket. Ta som vanligt med dig något garnrelaterat projekt. Vänner som har samma intressen som vi andra är också välkomna. Denna gång hoppas jag att det blir fler än förra gången.

 

Inga kommentarer: