söndag 27 maj 2018

Vårens sista stickcafé


Då är vi framme vid vårens sista stickcafé. Jag satsar fortfarande på att vi ska kunna ha ett antal stickcaféer i sommar också som vi haft de flesta somrar på senare år. Men det återkommer jag med. Och då får du ett mail så jag behöver din mailadress till det.
Nu träffas vi på onsdag den 30 maj och som vanligt så ses vi på caféet på Stadsbiblioteket. Kl 17.30 – 19.30 är tiden. Numera måste jag nog tillägga att om du kommer efter kl 18.00 så kan du inte få någon fika. Måltidsservice stänger ju som jag hoppas är bekant nu just kl 18.
Alla som har något garnrelaterat projekt på gång och som vill ha en trevlig våravslutning på sitt stickande tillsammans med oss andra är välkomna. Dina stickande/virkande vänner är också välkomna.
Vi ses på onsdag.

Inga kommentarer: