söndag 14 oktober 2018

FNdag, Världsdagen för mental hälsa – i bild


Då har vi klarat av Världsdagen för mental hälsa också. Och jag måste säga att jag mådde väldigt bra av vårt stickcafé den dagen också.
Vi var 11 stycken stickare som träffades i onsdags och alla var på gott humör och det pratades och diskuterades högt och lågt. Precis som det ska vara på ett stickcafé hos oss.
Ibland skulle det vara förbjudet att röra på sig under fotograferingen. Hihihi 

Jag, Carina, började sticka på en kjol för ett tag sedan. Jag har stickat även annat under tiden så den har inte blivit klar ännu. Men Kristina tyckte att min kjol såg så intressant ut så nu har hon börjat på en likadan och vi är nog i fas med varandra just nu. Ni ska få se hur dom ser ut när vi båda är klara och tar dom på oss vid ett stickcafé om ett tag.
 

Inga kommentarer: