söndag 13 januari 2019

År 2019 första stickcafé, och vårt ”nya liv”


Jag ska precis skicka ut ett mail också till alla på min lista. Hoppas jag nu inte glömt lägga till eller ta bort någon.

Nu på onsdag, så har vi årets första stickcafé. Jag tänker mig ”the same presider as last year”. Men lite förändrig är det ju. Kanske bara temporärt men kan också bli på lite längre sikt. Det vet jag/vi inte i skrivande stund.

På onsdag är det den 16 januari och vi ses kl 17.30 och slutar ca 19.30. Det är som vanligt. Men vi ses i ABFs lokaler på Nässjögatan 10 som ligger vid järnvägsövergången vid Linnégatan. Det är samma uppgång som ”Husknuten”.

Ta med stickning, kanske en vän och lite gott humör också. Men där är även ett nytt inslag. Du  måste själv ta med dig din fika. Vi har tillgång till ett pentry så det går att brygga både kaffe och göra te. Tilltugg finns inte utan var och en bestämmer och tar med själva.
Damen på bilden nedan i rosa är vårt stickcafés grundare.
Vi ses på onsdag. 

Inga kommentarer: