måndag 23 augusti 2021

Välkommen till hösten år 2021. – i en bild

Då har vi startat hösten. Tyvärr glömde jag ta bilder och det skäms jag för lite eftersom jag brukar be andra göra det. Märks att det var länge sedan vi sågs på riktigt och i ordinarie form. Lånade en bild dock som hör hemma på caféet i onsdags.

Vi var 8 glada stickare som träffades på ABF. Alla var rörande eniga om att det var jätteroligt att ses igen. Flera har inte varit med på vårt digitala café under våren.

Semiha dök upp igen efter mycket lång tid. Jätteroligt att se dig igen. Och så fyllde ju damen år också och därför blev vi bjudna på tårta. Jag har lånat Semihas egen bild så får ni andra också vara med på ett hörn. Tack så jättemycket Semiha för tårtan.

Jag hoppas att vi ses igen nästa vecka, inte nu på onsdag alltså utan nästa igen. Kanske blir vi fler då.

Sticka lugnt.

Inga kommentarer: