söndag 23 juli 2023

Sommarstickcafé nummer 2 på Rotundan - bild.

I onsdags var vi inte mindre än 9 glada damer som träffades på Rodundan. Tyvärr ser jag nu på bilderna att 2 stycken inte kommit med på bild. Det är inte helt enkelt kan jag säga att fota i starkt solljus. Man ser inte direkt vad som kommer med.

Birgitta, sorry, men man kan se lite av ditt hår. Lisbeth, jag vet att du flyttade dig vid något tillfälle kanske är det därför jag inte fick med dig.

Men, Marita hälsar vi välkommen som ny i vårt sällskap. Ni ser henne på bild med en keps på sig. Och hon sitter och broderar.


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, så det kan bli ibland med fotografering. Men lika revligt som vanligt, även om det blev lite trångt.Jo jag ser en del av mitt hår, men förstorar man den bilden så ser man hela Lisbets kalufs.
Kram Birgitta