söndag 3 januari 2010

Hej alla glada stickerskor och god fortsättning på det nya året!

Nu är det snart dags igen att träffas över en trevlig stickning. Första gången för 2010 blir den 27 januari. Onsdagar som vanligt och kl 17.30 också som vanligt. Sedan rullar det på jämna veckor. Nytt för terminen är att slutdatum inte är spikad. Det får de som kommer på stickcaféet bestämma någon gång fram i april.

Om du behöver en liten ”affisch”, som jag hoppas du sätter upp där det finns möjlighet, så lägg ett mail till mig så skickar jag en bums. I butiken, på jobbet eller någonstans du vet att det går förbi trevliga stickare eller virkare är det lämpligt att placera den.

Vi syns den 27 januari på Fribergs konditori!

1 kommentar:

Cajsa sa...

Hej Carina! Jag försöker hålla igång en Facebookgrupp som heter Hemslöjd i Halland. Jag skickade din affich till de medlemmarna också. Hoppas att ni fantastiska stickorskor tittar in i facebookgruppen. MVH Cajsa