lördag 10 april 2010

Samma inlägg här som där

Här på bloggen har några uttalat en oro över att Facebook skulle ta över som informationskanal när jag nu introducerat Halmstads stickcafé där. Men jag kan lugna er alla här att man behöver inte alls vara med på Fb för att få fullständig information om saker och ting. Jag kommer att skriva både här och där och även om inte texten alltid är identisk så är innehållet detsamma. Ibland kan jag uppleva att jag har lite svårt att nå ut med information till de som brukar besöka Fribergs även om jag alltid försöker sprida både mailadress och bloggadress. Alla är inte som jag så man kollar bloggar varje dag. Kanske måste jag skapa en maillista som komplement så jag i ett tryck kan nå alla.

Så får det nog bli.

Lämna namn och e-postadress på ett mail om du vill vara med på maillistan. Märk mailet ”Maillista”. Tackar.

1 kommentar:

Eva S sa...

Jag kommer den 21/4. Ska bli skoj att träffa er!