fredag 14 augusti 2020

År 2020 sista sommarstickcafé på Rotundan – i bild

I onsdags hade vi stickcafé och det var strålande väder men inte så många kände sig kallade att komma. Så nu får ni vänta till nästa sommar för att sticka med oss på Rotundan.

Vi var i varje fall 6 glada damer som sågs över lite att äta och fina stickningar. Lina stickade på en kul tröja bl a. Jag håller på med en kofta hemma men annars är det en väska ni ser på bilden. Gunilla hade på sig en fin topp som stickats på några av våra caféer.

Gun-Britt påtalade att man inte kan lägga inlägg i vår grupp på Facebook. Förstod inte det för ni har alltid kunna göra inlägg men jag kollade och det stämde att det inte gick längre. Facebook har ändrat på mycket men jag trodde väl, naiv som man är, att det bara var layouten som var ändrad. Fel hade jag. Men nu har jag åtgärdat det hela så det funkar igen.

Nästa gång vi har stickcafé så börjar hösten. Och ni som varit med ett tag vet att det dyker upp ett mail inför höststarten. Så det gör det denna höst också. Vi hörs!


Inga kommentarer: