måndag 3 augusti 2020

Årets tredje sommarstickcafé på Rotundan – i bild

Då har vi avverkat ett sommarstickcafé till då. Och det innebär att vi bara har 1 kvar. Känns som att vi inte haft någon sommar i år, om jag ska vara ärlig. Men det finns väl ingenstans i vår värld som något har varit som vanligt detta år 2020.

I onsdags var det regn och blåst mest hela dagen. Men för närvarande har man tälttak, eller vad man kan kalla det för, på Rotundan. Så något regn kände vi inte av och jag är inte heller säker på om det faktiskt regnade. Men blåste gjorde det och det räckte och blev över.

Många var vi inte, 4 glada stickare dock. Gunilla, Lina, jag själv och en sprillans ny deltagare. Om jag inte minns helt fel så heter hon Johanna (ber om ursäkt om det är fel) och det var en mycket positiv upplevelse att träffa henne. Ni ser Johanna till vänster på bilden. Jag tror att hon kommer tillbaka igen så ni andra också får träffa henne.

Hoppas vi blir fler nästa gång, den 12 augusti.

Inga kommentarer: