söndag 25 april 2021

Digitalt stickcafé nr 4 (?)

Fotot taget den 10 maj 2017.
Det är lite svårt att publicera bilder just nu för jag får ju aldrig tagit några. Kan ni inte hjälpa mig med detta?

Maila mig bilder på projekt ni gjort och/eller som ni jobbar på. Lite text också. Vad är det? Var kommer beskrivningen från och vad är det för beskrivning? Garn och gärna något personligt om ditt projekt. Så lägger jag ut det hela här i bloggen.

Själv är jag jättelycklig över att jag har mitt garn och mina stickor i dessa tider. Ger mig mycket.

Nu på onsdag, den 28 april, kl 17.30 – 19.30, är det dags för vårt nästa stickcafé. Det är mest samma deltagare varje gång men ni andra ska inte vara rädda för att delta. Håll koll på er mail bara så får ni länken att klicka på senast under onsdagen, kan bli tidigare också. Ni behöver inte ladda ner program eller så utan klicka just bara på länken.

Vi ses på onsdag då.

Lina och Carina

Inga kommentarer: