tisdag 6 april 2021

Korrigering av datum för vårt stickcafé

 

(fotot taget den 10 december 2009)

Korrigering av (fler) datum för våra stickcaféer behövdes inser jag idag. Jag gör inte en ny affisch förrän inför hösten men i högerpanelen här på bloggen ser ni de nya och korrigerade.

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag hade gjort fel, men som jag skrev igår, det har aldrig hänt tidigare. Tänk på att vi alltid har och alltid haft stickcafé udda veckor.

Så här ska det alltså vara:

Den 7 april, 21 april, 5 maj samt 19 maj stryks helt.

Den 14 april, 28 april, 12 maj och den 26 maj har vi stickcafé.

Som det ser ut nu så blir dom digitala och jag kan tycka att det kan vara bättre än inget alls. Men inget går upp mot att få träffa er i verkligheten. Jag måste ha din mailadress om du ska kunna vara med i den digitala världen. Har du aldrig testat detta sätt att umgås så tycker jag absolut att du ska göra detta.

Förlåt mig Lina, för att jag krånglat till livet för dig. (Det är Lina som håller i trådarna i den digitala världen. Jag hänger bara med.)

Vi ses på skärmen framöver.


Inga kommentarer: