söndag 20 november 2016

Nu går vi mot finalen 2016


Vi är framme vid näst sista stickcaféet för året 2016.
På onsdag, den 23 november, ses vi igen. Tiden är 17.30 till 19.30 och platsen är Bibliotekscaféet på Stadsbiblioteket. Betyder att alla ni som varit med förut känner igen sig. Ta med dig en stickning, virkning, broderi och kanske en stickande man. Han får gärna virka/brodera också. Vi har brist på män tycker jag.
Jag vill flagga för att den 7 december har vi termins, jul, års-avslutning. Ni som varit med förut vet att det firas med glögg, ost och pepparkakor. Men jag behöver veta, mellan tummen och pekfingret, hur många vi blir. Du som redan vet får gärna meddela mig detta så fort som möjligt. Säg till på onsdag, maila mig eller lägg en kommentar på Facebook. Jag kommer att påminna om detta också. Fredagen den 2 december önskar jag veta om ni har för avsikt att komma på vår julavslutning den 7 december.
Alla är välkomna på vår julavslutning. Förra året hörde jag någon säga att ”jag har knappt varit med denna höst så då kan jag ju inte bara dyka upp på julavslutningen”. Det är väl klart man kan.

Inga kommentarer: