tisdag 1 november 2016

Stickcafé nummer 5 i bilder

Då har vi avverkat oktobers sista stickcafé. Vid nr 4 var vi många men i onsdags var vi lite färre, 11 glada människor. Men jag ska inte klaga. 
 
 
 
 
 
Ni som känner mig vet att jag har en lillasyster som kommer ner och hälsar på mig från Göteborg då och då. Här är hon. Hon heter inte Kära Syster trots att jag brukar kalla henne för det utan hon heter Anette.
Får jag också visa upp något jag gjort?
Jag håller på att sticka ett par Magdalenasockar och nu är den första klar. Kan verka som jag hållit på länge men när jag hade gjort halva sockan så fick jag repa upp för den blev för liten. Det ska bli en julklapp till en speciell person. Magdalenasockan är en avfälling till Fruntimmerssockan som stickades under fruntimmersveckan i somras. Jag gjorde den också.

Inga kommentarer: