lördag 9 februari 2019

Årets tredje stickcafé och FNs dag ”Världsdagen för radio”


Jo, det är sant, FN har ”Världsdagen för radio”. Jag håller ju reda på FN-dagarna. Ni som har hängt med länge har väl märkt det. Jag är och har alltid varit en radiomänniska. Och jag tycker att radion är ett bra komplement till minstickor. Testa ni också.

På onsdag, den 13 februari, så hoppas jag att vi ses igen. Stickcafé på ABF som vi haft nu det sista och som fallit väl ut. Det är en av årets nyheter men också att var och en själv får ta med sig fika. Så glöm inte det. Annars är det som vanligt. Tid 17.30 – 19.30 och stickning/virkning tas med och kanske en god vän som du vill introducera för dina stickvänner.

Jag kommer att göra ett utskick i helgen men det handlar om stickcaféet den 27 februari först.

Vi ses!

Inga kommentarer: