torsdag 28 februari 2019

Årets fjärde stickcafé och det med besök – i bild

 I går kväll så sågs vi som vanligt men det var inte ett helt vanligt stickcafé. Vi hade besök av en av våra deltagare, Lena, som bor lite långt bort för att delta kontinuerligt. Vi tackar Lena för att hon dök upp och berättade om nya garner, nya färger och lite nya projekt. Vi diskuterade också lite mer samarbete framöver. Men det får vi återkomma till. Jag fick känslan att alla tyckte det blev en riktigt trevlig kväll. Ni som var närvarande får gärna kommentera här på bloggen och även i Facebook-gruppen. Lite bilder blev det också. Dock tagna med min mobil eftersom jag glömde kameran hemma. Jag fick ryggskott i går morse och gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men efter isbehandling i dag så känner jag att det går åt rätt håll.
 
 Lena är damen i mitten i rosa klänning.

Inga kommentarer: