söndag 23 oktober 2022

Stickcafé med socktema.

 

Då var det dags igen för stickcafé. Vi kanske ska ta ett tema-café den här gången? Vi har haft det tidigare men minns inte vad det handlade om sista gången.

Annars så träffas vi nu på onsdag den 26 oktober kl 17-30 till 19.30 på ABF, Nässjövägen 10. Glöm inte att ta med fika om du vill ha det.

Vi har pratat mycket sockar och sockstickning några av de senare gångerna. Jag skrev ett inlägg här på bloggen för några dagar sedan om min sockstickning. Så varför då inte bestämma att på onsdag pratar vi, bland allt annat, om sockor.

Ta gärna med dig lite olika sockor du har gjort om du gjort det.

Men jag kanske får önska mig lite mer. Jag vill att du skriver ett inlägg, som ska publiceras här på bloggen, där du berättar om din sockstickning. Får gärna finnas bilder också. Se hur jag gjorde om du inte kommer igång. Varje person får sitt eget inlägg.

Därefter när ni läst och har tankar så lägg hemskt gärna kommentera här på bloggen. Tänk bara på att det måste framgå vem som skriver. Förnamn är helt ok.

Inga kommentarer: